• 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs
  • 5 branches dans la Benelux 5 branches dans la Benelux
  • Note moyoenne des clients: 9.6 Note moyoenne des clients: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Lamborghini Urus 4.0 V8 Bi-Turbo 650 pk

Vanaf € 1.199,00
Devis Gratuit

Chiptuning Lamborghini Urus 4.0 V8 Bi-Turbo 650 pk

 StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 650 pk --- 720 pk 800 pk
Koppel 850 Nm --- 1000 Nm 1100 Nm
Max. koppel bij 2250–4500 tpm 2250–4500 tpm 2250–4500 tpm 2250–4500 tpm
Topspeed 305 km/u --- 336 km/u 345 km/u
Prijs incl. BTW € 1.199,- ---
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter (± 6 pk) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD / Bench OBD / Bench OBD / Bench OBD / Bench
Montagetijd 4 uur 4 uur 4 uur 4 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel ** € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
Motor specificatie
Motorinhoud 3996 cc
Boring × slag 86 × 86 mm
Compressieverhouding 9,7 : 1
Motorcode EA825 (o.a. DHU)
ECUSpecificatie
Type Bosch MG1CS008
Fabrikant Bosch
Opmerking Programmeren meestal via OBD; bij sommige voertuigen kan bench/VR nodig zijn.

 Bij deze auto zijn vele extra opties mogelijk door de software op maat. Denk hierbij aan:

- Start Stop permanent uitgeschakeld

- Cold Start delete

- Readiness fix 

- Decat / OPF delete

- COD uit / aangepast

- Maatwerk voor Thermal Management 


Let op — Exacte ECU-variant verschilt per bouwjaar. Neem contact op voor de juiste programmeermethode voor jouw auto.

* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.

Vanaf € 1.199,00 Devis Gratuit

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning (geen powerbag)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen in de week open
  • Goed en snel bereikbaar via onze live-chat
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld