| Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
|---|---|---|---|---|
| Vermogen | 252 pk | n.b. | 278 pk | n.b. |
| Koppel | 305 Nm | n.b. | 340 Nm | n.b. |
| Max. koppel bij | --- tpm | n.b. | --- tpm | n.b. |
| Topspeed | 250+ km/u | n.b. | 250+ km/u | n.b. |
| Prijs inclusief BTW | € --- | € 399,- | € --- | |
| Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
| Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
| K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
| Techniek | OBD | OBD | OBD | OBD |
| Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur |
| Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
| Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
In 1996 lanceerde Porsche de Boxster als model onder de populaire 911. De configuratie is zoals het bij Porsche hoort, motor en aandrijving achterin. De naam is een samentrekking van roadster en boxer. Een Boxster is altijd voorzien van zescilinder motoren volgens het boxer-principe. De eerste Boxster, modelcode 986, was voorzien van een 2,5-liter blok met 205 pk. In 1999 werd het gamma uitgebreid met de krachtigere Boxster S met 252 pk. In 2002 kreeg de 986 een kleine facelift, waarbij de motoren meer power kregen. De tweede Boxster-generatie, de 987, verscheen in 2005. Deze versie borduurde duidelijk voort op zijn voorganger. De vermogens stegen naar 240 pk voor de gewone en 280 pk voor de S. Bij de facelift in 2009 werd er nog een schepje bovenop gedaan. In 2012 verscheen een compleet nieuwe Boxster met modelcode 981. Een stuk zuiniger dan zijn voorganger, maar met minstens zoveel power. De gewone Boxster heeft nu 265 pk, de S zelfs 315 pk.
Met chiptuning van de Porsche BoxsterS 3.2 252 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.

