Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
---|---|---|---|---|
Vermogen | 200 pk | n.b. | 245 pk | 255 pk |
Koppel | 280 Nm | n.b. | 380 Nm | 400 Nm |
Max. koppel bij | 1800 tpm | n.b. | 1800 tpm | 1800 tpm |
Topspeed | 240 km/u | n.b. | 250+ km/u | 250+ km/u |
Prijs inclusief BTW | € --- | € 399,- | € 499,- | |
Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
Techniek | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode |
Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 2 uur |
Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
DSG aanpassing (optioneel) *** | € 300,- | € 300,- | € 300,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
*** U kunt er voor kiezen om tijdens de tuningsessie de DSG van extra opties te voorzien. Zo kunnen wij de schakeltijden nog korter maken en launch control activeren. Voor alle mogelijkheden kijk hier.
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.
Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!
Quality doesn’t come cheap!
Unlimited Tuning staat voor:
- Kwaliteits software
- Echte chiptuning
- Uitstekende service
- 6 dagen in de week open
- Gratis telefonisch contact via ons 0800-nummer
De Audi TT werd in 1995 getoond als studiemodel. De reacties waren positief, waarna Audi besloot de TT in productie te nemen. In 1998 werd de coupé gelanceerd, de roadster volgde een jaar later. Aanvankelijk was de TT alleen leverbaar met viercilinder turbomotoren met voor- en vierwielaandrijving (quattro). In 2003 werd een versie met 250 pk sterke 3.2 V6 geïntroduceerd. In 2006 verscheen de tweede generatie van de TT met een aanmerkelijk strakker design. De extra sportieve TT-S werd in 2008 geïntroduceerd voorzien van een opgevoerde 2.0 TFSI motor met 272 pk. Het absolute topmodel is de in 2009 voor het eerste getoonde TT-RS met een volledig nieuwe ontwikkelde vijfcilinder 2,5-liter turbomotor met 340 pk.
Met chiptuning van de Audi TT 2.0 TFSI 200 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. Alle hieronder beschreven standaard specificaties zijn fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning (stage 2) waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het chiptunen zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft bespaard u brandstof en voelt de auto comfortabeler, soepeler en "lichter" aan.