• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 11+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Volkswagen Jetta 1.4 TSI 150pk Hybrid

Vanaf 399,00 €
Offerte aanvragen
Chiptuning Volkswagen Jetta 1.4 TSI 150pk Hybrid

Chiptuning Volkswagen Jetta 1.4 TSI 150pk Hybrid

 

 StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 150 pk n.b. 200 pk 210 pk
Koppel 240 Nm n.b. 300 Nm 320 Nm
Max. koppel bij --- tpm n.b. --- tpm --- tpm
Topspeed --- km/u n.b. --- km/u --- km/u
         
Prijs inclusief BTW   € --- € 399,- € 499,-
         
         
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montage tijd 1.5 uur 1.5 uur 1.5 uur 1.5 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel * € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
DSG aanpassing (optioneel) ***    € 150,-   € 150,-  € 150,-

 

* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.

 

** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!

 

 *** U kunt er voor kiezen om tijdens de tuningsessie de DSG van extra opties te voorzien. Zo kunnen wij de schakeltijden nog korter maken en launch control activeren. Voor alle mogelijkheden kijk hier.

Vanaf 399,00 € Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning
  • Uitstekende service
  • 6 dagen in de week open
  • Gratis telefonisch contact via ons 0800-nummer
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


De Jetta kan tot op zekere hoogte beschouwd worden als de sedan-versie van de Golf. Vooral bij oudere generaties is dat goed zichtbaar. De eerste generatie verscheen in 1979 op basis van de Golf I. Na de tweede generatie (1984-1992) verdween de naam Jetta. De opvolgers heetten Vento (1992) en Bora (1998). In 2005 keerde de oorspronkelijke naam terug. Opnieuw fungeerde de Golf als technische basis, het verschil werd gemaakt door de enorme kofferruimte van 527 liter. Bij de laatste Jetta is meer een op zichzelf staand model met een eigen design. De auto is een stuk gegroeid waarvan vooral de binnenruimte profiteert. Het motorenprogramma bestaat uit een ruim palet aan benzine- en dieselmotoren. Een hybride-variant is in voorbereiding.

Met chiptuning van de Volkswagen Jetta 1.4 TSI 150pk Hybrid zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.