Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
---|---|---|---|---|
Vermogen | 200 pk | 210 pk | 230 pk | 240 pk |
Koppel | 450 Nm | 470 Nm | 500 Nm | 520 Nm |
Max. koppel bij | --- tpm | --- tpm | --- tpm | --- tpm |
Topspeed | --- km/u | --- km/u | --- km/u | --- km/u |
Prijs inclusief BTW | € 299,- | € 399,- | € 499,- | |
Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
Techniek | OBD | OBD | OBD | OBD |
Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur |
Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.
Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!
Quality doesn’t come cheap!
Unlimited Tuning staat voor:
- Kwaliteits software
- Echte chiptuning
- Uitstekende service
- 6 dagen in de week open
- Gratis telefonisch contact via ons 0800-nummer
De Peugeot 508 werd in 2010 geïntroduceerd als vervanger van de 407. De grote middenklassers is verkrijgbaar als sedan en als stationcar. De 508 is beschikbaar met diverse viercilinder benzine- en dieselmotoren. Eind 2011 deed voor het eerst een hybride-diesel zijn intreden in de sedan en de stoere variant 508 RXH.
Met chiptuning van de Peugeot 508 2.0 HDI Hybrid 200 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.