Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
---|---|---|---|---|
Vermogen | 120 pk | n.b. | 135 pk | n.b. |
Koppel | 156 Nm | n.b. | 175 Nm | n.b. |
Max. koppel bij | 4250 tpm | n.b. | 4250 tpm | n.b. |
Topspeed | 190 km/u | n.b. | 195 km/u | n.b. |
Prijs inclusief BTW | € --- | € 299,- | € --- | |
Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | n.b. |
Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
Techniek | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode |
Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 2 uur |
Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.
Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!
Quality doesn’t come cheap!
Unlimited Tuning staat voor:
- Kwaliteits software
- Echte chiptuning
- Uitstekende service
- 6 dagen in de week open
- Gratis telefonisch contact via ons 0800-nummer
De DS3 was de eerste vertegenwoordiger van de DS-lijn van Citroën. Met de compacte auto heeft het Franse merk vooral de Mini in het vizier. De DS3 is vanaf begin 2010 in Nederland verkrijgbaar. Door bijzondere lakcombinaties en prints is van de auto nog bijzondere verschijning te maken. Technisch leunt de DS3 op de techniek van de Citroën C3 en Peugeot 207. In Nederland is vooral de dieselversie met 14% bijtelling zeer populair. Het topmodel is de Racing, aangedreven door een 200 pk turbobenzinemotor.
Met chiptuning van de Citroen DS3 1.6 VTI 120 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. Alle hieronder beschreven standaard specificaties zijn fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning (stage 2) waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het chiptunen zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft bespaard u brandstof en voelt de auto comfortabeler, soepeler en "lichter" aan.