• 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs
  • 5 branches dans la Benelux 5 branches dans la Benelux
  • Note moyoenne des clients: 9.6 Note moyoenne des clients: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning BMW F 800 GS Adventure (K75) 2012– 85 pk

Vanaf € 399,00
Devis Gratuit

Chiptuning BMW F 800 GS Adventure (K75) 2012– 85 pk

StandaardNormal
Vermogen 85 pk 90 pk
Koppel 83 Nm 88 Nm
Max. koppel bij 5750 tpm 5750 tpm
Topspeed 200 km/u 212 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2012–2016
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 798 cc
Compressieverhouding 12,0 : 1
Motorcode K75 parallel-twin
ECU specificatieDetail
Type ECM Bosch ME9.2.0
Fabrikant Bosch
Opmerking OBD beschikbaar; Bench niet beschikbaar; Boot mogelijk (afhankelijk van SW-versie).
Over deze BMW F 800 GS Adventure (K75)
De 798 cc parallel-twin levert standaard 85 pk en 83 Nm met het koppel bij 5.750 tpm. Met software-optimalisatie stijgt dit naar circa 90 pk en 88 Nm. Gasrespons en doortrekken verbeteren merkbaar, met een lichte toename van de topsnelheid.
Vanaf € 399,00 Devis Gratuit

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning (geen powerbag)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen in de week open
  • Goed en snel bereikbaar via onze live-chat
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij BMW motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.