• 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs
  • 5 branches dans la Benelux 5 branches dans la Benelux
  • Note moyoenne des clients: 9.6 Note moyoenne des clients: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning BMW F 700 GS 2014 75 pk

Vanaf € 399,00
Devis Gratuit

Chiptuning BMW F 700 GS 2014 75 pk

StandaardNormal
Vermogen 75 pk 78 pk
Koppel 77 Nm 80 Nm
Max. koppel bij 5500 tpm 5500 tpm
Topspeed 191 km/u 210 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2014
Emissieklasse Euro 3
ECU specificatieDetail
Type ECM Bosch ME17.2.4 (BMS-MP)
Fabrikant Bosch
Opmerking OBD lezen/schrijven mogelijk (VR/WR) • KESS3 compatibel
Over deze BMW F 700 GS (2014)
De 798 cc paralleltwin levert af fabriek 75 pk en 77 Nm (max. koppel bij 5500 tpm). Met een veilige OBD-remap (BMS-MP) verbeteren we gaskalibratie, ontsteking en limieten voor een nette winst naar ca. 78 pk en 80 Nm. Resultaat: vlottere doortrek en een indicatieve topsnelheid rond 210 km/u. Vermogensmeting optioneel; waarden kunnen per motor en setup verschillen.
Vanaf € 399,00 Devis Gratuit

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning (geen powerbag)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen in de week open
  • Goed en snel bereikbaar via onze live-chat
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij BMW motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.