• 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs 11+ ans spécialistes optimisation des moteurs
  • 5 branches dans la Benelux 5 branches dans la Benelux
  • Note moyoenne des clients: 9.6 Note moyoenne des clients: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning BMW C 650 GT 2016 60 pk

Vanaf € 399,00
Devis Gratuit

Chiptuning BMW C 650 GT 2016 60 pk

StandaardNormal
Vermogen 60 pk 64 pk
Koppel 66 Nm 70 Nm
Max. koppel bij 6000 tpm 6000 tpm
Topspeed 180 km/u 198 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2016
Emissieklasse Euro 4
Motorinhoud 647 cc
Compressieverhouding 11,6 : 1
Motorcode K19 / 647 cc paralleltwin
ECU specificatieDetail
Type ECM Magneti Marelli MBC2
Fabrikant Magneti Marelli
Opmerking Meestal via OBD-flash mogelijk; ECU-versie controleren.
Over deze BMW C 650 GT (2016)
De 647 cc tweecilinder levert standaard 60 pk en 66 Nm met het maximale koppel bij 6000 tpm. Met software-optimalisatie in Normal stijgt het naar circa 64 pk en 70 Nm. Je krijgt een directere gasrespons en betere doortrek, passend bij dagelijks gebruik en toeren.
Vanaf € 399,00 Devis Gratuit

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning (geen powerbag)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen in de week open
  • Goed en snel bereikbaar via onze live-chat
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij BMW motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.